Novedades Planeamiento

Novedades Planeamiento

10/03/2022

Ayuntamiento de La Vall d’Uixó 

13/3/2022

AVISO A CONTRATISTAS DE OBRAS

Este Ayuntamiento tiene previsto tramitar diversos contratos menores de obras durante este ejercicio y los siguientes. Si está interesado en ejecutar las mismas, deberá presentar la correspondiente solicitud, a través del formulario de inscripción (abajo), antes del día 30 de abril de 2022.


Formulario de Inscripción

Información pública modificación puntual núm. 42 Plan General

Emitida la correspondiente resolución de informe ambiental y territorial estratégico,  que fue publicada en el DOCV núm. 9221, de 23 de noviembre de 2021.

Aprobado por el Pleno del Ayuntamiento, en sesión de 29 de diciembre de 2021, el sometimiento a información pública de la Modificación Puntual nº 42 del Plan General, consistente en modificar y ampliar las condiciones de conexión con el entorno del Plan Parcial de Reclasificación Sector Belcaire C.

Se expone al público en el Servicio de Urbanismo, Contratación y Bienes y en la página web del Ayuntamiento:  www.lavallduixo.es por plazo de 45 días, durante el cual podrá ser examinada por todas las personas que se consideren afectadas y formular cuantas alegaciones y observaciones estimen pertinentes.

La Vall d’Uixó, 4 de enero de 2022.  La  Alcaldesa.  Tania Baños Martos

DOCUMENTO DE CONSULTA

27/01/2022

 

PLANEAMIENTO

Vols comentar-nos alguna cosa?
Util

T'ha semblat útil aquesta informació?

CAPTCHA Aquesta pregunta és per a comprovar si vostè és un visitant humà i prevenir enviaments de spam automatitzat.

Les dades per Vosté facilite seran tractats per Ajuntament de la Vall d'Uixó, en qualitat de Responsable de Tractament, amb la finalitat de gestionar les queixes, suggeriments i agraïments.

La base de legitimació del tractament de les seues dades es troba en el consentiment manifestat per Vosté mitjançant l'enviament del present formulari, d'acord amb l'article 6.1.a) del Reglament General de Protecció de Dades.

Les dades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació. En qualsevol cas, les dades podran ser conservats, en el seu cas, amb finalitats d'arxiu d'interés públic, fins d'investigació científica i històrica o fins estadístics.

Les dades no seran cedits a tercers, llevat que siguen comunicats a les entitats públiques o privades, a les quals siga necessari o obligatori cedir aquests per a poder gestionar la seua sol·licitud, així com en els supòsits previstos, segons Llei.

Vosté podrà exercitar els drets d'Accés, Rectificació, Supressió, Limitació o, en el seu cas, Oposició. A aquest efecte, haurà de presentar un escrit en el Registre d'Entrada de l'Ajuntament/Mancomunitat: Plaza del Centro, 1, Ajuntament de la Vall d'Uixó, CP: 12600, privíncia de Castelló, o, en el seu cas, al nostre Delegat de Protecció de Dades dpd@lavallduixo.es

En l'escrit haurà d'especificar quin d'aquests drets sol·licita siga satisfet i, al seu torn, haurà de mostrar o, en cas d'enviament postal, acompanyar document identificatiu equivalent. En cas que actuara mitjançant representant, legal o voluntari, haurà d'aportar també document que acredite la representació i document identificatiu d'aquest.

Així mateix, en cas de considerar vulnerat el seu dret a la protecció de dades personals, podrà interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).