Ajorna el pagament de l'IBI en periodo voluntari fins a novembre

Ajorna el pagament de l'IBI en periodo voluntari fins a novembre

05/04/2020

Davant la situació d'emergència sanitària i econòmica pel Covid-19 l'Ajuntament de la Vall d'Uixó anuncia que:


El periode voluntari de pagament de la contribució s'amplia fins al 16 de novembre de 2020.


Les persones que tinguen domiciliat el pagament de l'IBI en un rebut únic (que es cobrarà el 16 de maig) poden sol·licitar l'anul·lació i acollir-se al pagament voluntari, pel qual podran pagar-lo fins al 16 de novembre de 2020.


La sol·licitud s'ha de fer des del 6 al 30 d'abril per:


· Seu electrònica https://sede.lavallduixo.es/ )

· Correu electrònic oac@lavallduixo.es

· Per whatssap en el telèfon 685871229


Cal aportar la següent documentació: 


·  Sol·licitud anul·lació domiciliaria IBIU - Sol·licitud

· Còpia del DNI, NIE o CIF del titular del rebut.

· Còpia del rebut anterior que es desitja ajornar.

· Justificant d'haver sigut afectat econòmicament per esta situació o, en el cas de les persones físiques, una declaració jurada. 


Tota la informació en: informació addicional

Aplazamiento IBI

Vols comentar-nos alguna cosa?
Util

T'ha semblat útil aquesta informació?

CAPTCHA Aquesta pregunta és per a comprovar si vostè és un visitant humà i prevenir enviaments de spam automatitzat.

Les dades per Vosté facilite seran tractats per Ajuntament de la Vall d'Uixó, en qualitat de Responsable de Tractament, amb la finalitat de gestionar les queixes, suggeriments i agraïments.

La base de legitimació del tractament de les seues dades es troba en el consentiment manifestat per Vosté mitjançant l'enviament del present formulari, d'acord amb l'article 6.1.a) del Reglament General de Protecció de Dades.

Les dades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació. En qualsevol cas, les dades podran ser conservats, en el seu cas, amb finalitats d'arxiu d'interés públic, fins d'investigació científica i històrica o fins estadístics.

Les dades no seran cedits a tercers, llevat que siguen comunicats a les entitats públiques o privades, a les quals siga necessari o obligatori cedir aquests per a poder gestionar la seua sol·licitud, així com en els supòsits previstos, segons Llei.

Vosté podrà exercitar els drets d'Accés, Rectificació, Supressió, Limitació o, en el seu cas, Oposició. A aquest efecte, haurà de presentar un escrit en el Registre d'Entrada de l'Ajuntament/Mancomunitat: Plaza del Centro, 1, Ajuntament de la Vall d'Uixó, CP: 12600, privíncia de Castelló, o, en el seu cas, al nostre Delegat de Protecció de Dades dpd@lavallduixo.es

En l'escrit haurà d'especificar quin d'aquests drets sol·licita siga satisfet i, al seu torn, haurà de mostrar o, en cas d'enviament postal, acompanyar document identificatiu equivalent. En cas que actuara mitjançant representant, legal o voluntari, haurà d'aportar també document que acredite la representació i document identificatiu d'aquest.

Així mateix, en cas de considerar vulnerat el seu dret a la protecció de dades personals, podrà interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).